Seminaris interdisciplinaris MUDEC 201-2019 Bloc II (de l'11 al 14 de març de 2019)

MUDEC  -

El segon bloc de seminaris interdisciplinaris organitzats pel Màster Universitari en Dret de l'Empresa i de la Contractació pel curs 2018/2019 s'iniciarà el proper dilluns 11 de març amb la participació de Miguel Garrido, advocat i professor de Dret Mercantil de la Universitat de Barcelona.

Lunes, 11/3

16.00: Contratación mercantil

"Distribución selectiva y comercio electrónico. Un problema de (Des) integración en redes comerciales verticales.", Pablo Miguel Garrido Pérez, abogado y profesor de Derecho mercantil de la Universitat de Barcelona.

Martes, 12/3

16.30: Resolución judicial de conflictos y arbitraje

"El arbitraje en asuntos de propiedad industrial ", Ayllen Gil Seaton, abogada y profesora de Derecho procesal de la Universitat Pompeu Fabra.

Miércoles, 13/3

16.00: Fiscalidad de la empresa

"Régimen fiscal del Networker en España", Elisabete Mota Veiga, representante de la empresa TSLDAD, S. L.

Jueves, 14/3

16.00: Contratación laboral nacional e internacional

"Las nuevas formas de empleo en el ámbito de las plataformas digitales", Ignasi Beltrán de Heredia, profesor agregado de la Universitat Oberta de Catalunya.

Les conferències tindran lloc al seminari 2 (Aula MUDEC) de la Facultat de Ciències Jurídiques de la URV.

Trobareu tota la informació en el programa adjunt.