Seminaris interdisciplinaris MUDEC 201-2019 Bloc I (17 i 18 de desembre de 2018)

Càtedra d'Habitatge URV  -

El primer bloc de seminaris interdisciplinaris organitzats pel Màster Universitari en Dret de l'Empresa i de la Contractació pel curs 2018/2019 s'iniciarà el proper dilluns 17 de desembre amb la participació de Juan Antonio Andino López, advocat i professor de Dret Processal de la Universitat Pompeu Fabra, i Pedro Soler Dorda, notari, que parlaran sobre la prova en litigació empresarial i dels negocis, i sobre les noves perspectives del dret contractual, respectivament.

El dimarts 18 de desembre comptarem amb la participació de Linda Navarro Matamoros, de la Universidad de Murcia y Almudena Carneros Ruiz, Legal Counsel d’NTT Communications.

Trobareu tota la informació en el programa adjunt.

Cartell Bloc I curs 2018-2019 Seminaris MUDEC