Investigadors de dret romà celebren el II Seminari Romanístic Internacional Salvio Juliano (5 i 6 de juliol 2018)

L'equip investigador del projecte "Regulae iuris sobre relaciones jurídicas obligatorias: historia textual, interpretación, práctica", liderat per la Univeristat Rovira i Virgili, ha organitzat el II Seminari Romanístic Internacional Salvio Juliano els dies 5 i 6 de juliol de 2018 a la Facultat de Ciències Jurídiques de la URV.

El seminari ha comptat amb la participació del següents membres: Tammo Wallinga, de l'Erasmus University Rotterdam-University of Antwerp; José Luis Linares Pineda, de la Universitat de Girona; Nuria Coch Roura, de la Universitat de Lleida; Encarnació Ricart Martí i Carmen Gómez Buendia, de la Universitat Rovira i Virgili i investigadores principals del projecte.

L'acte ha permès als investigadors exposar i debatre les actuacions dutes a terme durant la primera meitat del projecte així com definir els objectius de la segona. El projecte, finançat pel Ministerio de Economía y Competetividad, té previst fianlitzar al desembre de 2019.

D'esq. a dreta: N. Coch, T. Wallinga, J.L. Linares, C. Gómez i E. Ricart

Cartell del seminari