Curs d’estiu de la Càtedra UNESCO d’Habitatge: “L’habitatge col.laboratiu i l’entorn urbà: reptes, oportunitats i amenaces”

Càtedra d'Habitatge URV  -

Després de les tres primeres edicions a Tarragona, Reus i Tortosa, en aquesta ocasió, al Curs d'estiu de la Càtedra UNESCO d'Habitatge de la URV del passat quince de juny es va debatre sobre els reptes, les oportunitats i les amenaces que plantegen l'habitatge col·laboratiu i l'entorn urbà.

Es van desatcar aspectes com la tecnologia blockchain, el cohousing, els "condohotels", la regeneració urbana o el crowdfunding.

El curs va comptar amb la participació d'estudiants i professionals relacionats directament o indirectament amb el món de l'habitatge: advocacia; Acadèmia; agents de la propietat immobiliària; administradors/es de finques; promotors/es; notariat; registradors/es de la propietat; tècnics/es  públics en matèria d'habitatge; entitats del tercer sector; arquitectes; geògrafs/es; etc.