Visita a la Facoltà di Giurisprudenza de la Universitat del Salento

Del l'11 al13 d'abril, el PAS del Departament de Dret Privat, Processal i Financer i del Departament de Dret Públic, han visitat la Facoltà di Giurisprudenza de la Universitat del Salento en el marc del programa ERASMUS+STT.

La Universitat de Salento és una universitat pública situada a Lecce, Itàlia. Va ser fundada l'any 1955 i està organitzada en 10 facultats. Va iniciar les seves activitats en el curs acadèmic 1955-1956 en el marc del "Consell Salentine Universitat". En 1960 es va convertir a la "Universitat Lliure de Lecce" i es va passar a l'autoritat del Govern en l'any 1967/68 acadèmic.

Durant la visita, i amb l'objectiu d'ampliar i enfortir la cooperació i l'intercanvi de coneixements i bones experiències, el PAS de la URV es va reunir amb el personal de l'Oficina de Relacions Internacionals, amb la vicedirectora del Departament de Ciències jurídiques i amb la professora Francesca Lamberti, col·laboradora habitual de l'àrea de dret romà del nostre departament.

El personal de la URV amb el de la Universitat del Salento

El personal de la URV amb la vicedirectora del Departament de Ciències jurídiques

El PAS del Departament amb la professora Francesca Lamberti