IV Jornada d'innovació docent: L'aprenentatge autònom de l'estudiant (13 de juliol)

El Grup d'Innovació Docent de la Facultat de Ciències Jurídiques de la URV (GID-FCJ) va organitzar, el passat dia 13 de juliol, la IV Jornada d'Innovació Docent. L'edició d'enguany tenia per objecte reflexionar sobre l'aprenentatge autònom de l'estudiant, així com a intercanviar les principals iniciatives metodològiques aplicades a l'ensenyament universitari tant presencial, semipresencial com virtual.

Es van inscriure a la jornada més de seixanta persones i es van acceptar trenta-sis comunicacions de dinou universitats diferents. La jornada, codirigida per les professores del departament la Dra. Roser Casanova, la Dra. Diana Marín, la Dra. Rosa Isern i la Dra. Milenka Villca, va comptar amb la participació, com a ponents convidats, dels doctors Jaume Alonso-Cuevillas Sayrol, de la Universitat de Barcelona, i Miguel Ángel Ramiro Avilés, de la Universidad de Alcalá.

D'esquerra a dreta: Miguel Àngel Ramiro (UB), M. Teresa Franquet (URV) i Jaume Alonso-Cuevillas (U. de Alcalá)

Assistents a la jornada