Visita dels membres del PAS del Departament a la Universitat de Sofia Clemente de Ohrid (Bulgària).

Les membres del PAS del Departament de Dret Privat, Processal i Financer, Montse Virgili i Toni Jiménez, han realitzat una estada a la Universitat de Sofia Clemente de Ohrid (Bulgària) per dur a terme un estudi comparatiu i obtenir informació sobre la gestió dels diversos processos administratius, funcions i activitats d'aquesta institució d'educació superior, la més antiga i important de Bulgària (1888). La universitat de Sofia compta amb setze facultats i dos mil alumnes únicament matriculats  a la Facultat de Dret. Durant la visita, el personal del departament va poder reunir-se amb el degà de la Facultat de Dret, el Dr. Penov Sasho Georgiev, amb la Directora del Centre de  Relacions Internacionals, Mrs. Elka Dorich, i amb el personal administratiu homòleg del centre.

El personal de la URV i de la Universitat de Sofia.