Workshop “Problemes derivats de l'habitatge a Espanya, Xina i Argentina: aspectes jurídics, econòmics i socials” (23 de març 2017)

L'àrea de Dret Financer del Departament de Dret Privat, Processal i Financer de la URV organitza, el proper dijous 23 de març, el Workshop "Problemes derivats de l'habitatge a Espanya, Xina i Argentina: aspectes jurídics, econòmics i socials".

L'acte comptarà amb la participació convidada, d'entre altres, del Dr. Rodolfo Salassa Boix, investigador de la Universitat Nacional de Córdoba i del Prof. Dr. Jun Tang, professor investigador de la Zhejiang International Studies University i Director del Institute of Latin American Studies.

El workshop tindrà lloc a les 12h en el Seminari 2 de la Facultat de Ciències Jurídiques de la URV.

L'assistència és lliure i la inscripció gratuïta (cal enviar un correu a: mireia.eizaguirre(ELIMINAR)@urv.cat)

Trobareu tota la informació en el programa adjunt.